Måndag 29. juni held filialen på Hauge sommarope.
Vi er ope frå 11:00 til 14:30 – og de som vil kan komme innom og finne noko å lese for sommaren.
Merk at dette er ein pop-opp dag – vi kjem til å prøve å halde ope eit par dagar til i sommar, men det vert litt etter kva som er mogleg med tanke på personal og sommarferie.
Vi vil informere her, og på facebook og instagram når dei kjem ein dag vi held ope.
Om de lurar på noko kan ein kontakte biblioteket i Svelgen direkte.
